مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-07اقتصادي

تهیه 4737 طرح عمرانی برق رسانی در سمنان


معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان از تهیه چهار هزار و 737 طرح عمرانی برق رسانی در این استان خبر داد.

- رضا علی اصغری، معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: تهیه چهار هزار و 737 فقره طرح عمرانی برق رسانی، یک دستاورد ارزشمند در عرصه خدمات دهی به متقاضیان و مشترکان برق است.

وی بیان کرد: آماده سازی این تعداد طرح در شرکت توزیع برق استان، برای احداث 103 کیلومتر شبکه 20 کیلوولت هوایی و زمینی، 246 هزار متر شبکه فشار ضعیف، نصب و بهره برداری از 468 ایستگاه توزیع برق هوایی و زمینی و موارد مرتبط با شبکه روشنایی معابر است.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان ادامه داد: این طرح ها از سوی واحدهای مهندسی و کنترل پروژه تهیه و توسط مدیریت های توزیع برق، در شهرستان های استان به اجرا درآمده است.

علی اصغری اظهار کرد: کنترل و نظارت بر هفت هزار و 576 فقره ردیف کنترل پروژه از دیگر اقدامات صورت گرفته محسوب می شود که در مقایسه با مدت متناظر سال 99، قریب 28 درصد رشد را به همراه داشته است.

وی گفت: اطلاعات مکانی و توصیفی تمام پست های هوایی و زمینی، خطوط فشار متوسط و مشترکان زیرپستی کل استان در نرم افزار سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) کنترل و اصلاح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 4737 طرح عمرانی برق رسانی در سمنان

تهیه 4737 طرح عمرانی برق رسانی در سمنان