مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 23:022022-04-06سياسي

شرایط برگزاری شکوهمند کنگره شهدای لرستان را فراهم کنید


معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: کنگره شش هزار و 544 شهید لرستان تبلور دلاوری و رشادت مردانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه های ماندگاری از خود بر جای گذاشتند.

- بهرام ستاری دستنایی با بیان این مطلب که تاریخ ایثارگری رزمندگان لرستانی نباید به حیطه فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: برگزاری چنین کنگره و یادواره هایی فرصت مناسبی برای شناسایی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل های مختلف جامعه است.

وی اظهار کرد: فرمانداران موظف هستند تمام همت خود را به کار گیرند تا کنگره شهدای لرستان هرچه باشکوه تر برگزار شود و اثرات مثبت آن در نسل های آینده نمود پیدا کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با مهم شمردن ادامه راه شهدا، خاطرنشان کرد: نسل جوان ما باید مسیر خود را از شهدا و ایثارگران به ودیعه بگیرند و برگزاری چنین یادواره هایی کمک شایانی به شناخت این نسل از رشادت ها و دلیری مردان آسمانی استان خواهد کرد.

ستاری از برگزاری 25 یادواره شهرستانی، قشری، یگانی و .

در استان در سال 1401 خبر داد و اضافه کرد: اولین یادواره با همت شهرداری خرم آباد تحت عنوان یادواره شهدای جاویدالاثر به زودی برگزار خواهد شد.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان یادواره های شهدای استان، ادامه داد: برگزاری 663 یادواره تحت عنوان پایگاه محور، حوزه محور، محله م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برگزاری شکوهمند کنگره شهدای لرستان را فراهم کنید

شرایط برگزاری شکوهمند کنگره شهدای لرستان را فراهم کنید