مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 19:422022-04-06سياسي

جباری: دشمن بدنبال اختلاف افکنی است/ واقعه مشهد بطور دقیق واکاوی شود


نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت گفت: دشمن بدنبال سلسله شکست های متعدد در عرصه های گوناگون به دنبال طراحی جدیدی برای اختلاف افکنی میان شیعه و سنی رفته و تنها راه مقابله با این خدعه هوشیاری جامعه و شناخت ماهیت دشمن است.

- احمد جباری عضو فراکسیون اهل سنت مجلس و نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: واقعه مشهد باید به طور دقیق مورد واکاوی قرار گیرد چرا که ماهیت آن برآمده از یک طراحی خبیثانه برای اختلاف افکنی میان شیعه و سنی در جامعه ایران و بهره برداری مزورانه از آن برای ضربه زدن به امنیت کشور است.

وی با تصریح بر این که شیعه و سنی در ایران منسجم تر از هر زمان دیگری مراقب این توطئه است، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال یک سلسله شکست های متعددی در عرصه های گوناگون به دنبال طراحی جدیدی برای پاشیدن تخم نفاق در جامعه است تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود کند.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس افزود: هرگاه ملت ایران در آستانه یک جهش بزرگ و یا در آستانه غلبه مقتدرانه بر مشکلات خویش بر می آید، دشمن دست به خدعه های پیچیده می زند و لذا هوشیاری جامعه و شناخت ماهیت دشمن در این میان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جباری: دشمن بدنبال اختلاف افکنی است/ واقعه مشهد بطور دقیق واکاوی شود

جباری: دشمن بدنبال اختلاف افکنی است/ واقعه مشهد بطور دقیق واکاوی شود