مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 16:322022-04-06سياسي

وضعیت اسفناک پیرزن بدون شناسنامه در روستای کندازی مرودشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت- راضیه نجار: پیرزنی که او را حمیده صدا می زنند در روستای کندانی شهرستان مرودشت زندگی می کند  نه تنها شناسنامه ندارد بلکه از دریافت یارانه و سایر خدمات عمومی که دولت ارائه می کند محروم است.

چندین بار موفق شدم به منظور تهیه گزارش با بچه های جهادگر بسیجی به روستای کندانی که جزو روستاهای هدف گردشگری در منطقه صفر مرزی شهرستان های مرودشت و اقلید  و در ارتفاعات کوه وافر از سلسله کوههای زاگرس قرار دارد سفر کنم.

در هر بار حضور، گروه پزشکان جهادگر بسیجی  پیرزن قصه ما را مورد محبت و لطف خود قرار می دهند و او را معاینه و درمان می کنند، هرچند که این محبت ها مقطعی است و دردی از این خانواده را آن چنان دوا نمی کند اما لازم است برای برون رفت از مشکلات پیش روی این انسان های مظلوم و محروم  فکر اساسی شود.

این پیرزن علیل مشکلات عدیده جسمی و روحی دارد و در کنار برادر کهن سالش که مدتی است به بیماری قلبی مبتلا شده و تنها راه درآمد او هم مستمری کمیته امداد و یارانه است، زندگی می کند.

در هر بار با دیدن این پیرزن غم تمام وجودم را فرامی گیرد، خانه شان گلی  و در حال ریزش است، فقط صبح را شب می کنند و انتظار مرگ می کشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اسفناک پیرزن بدون شناسنامه در روستای کندازی مرودشت

وضعیت اسفناک پیرزن بدون شناسنامه در روستای کندازی مرودشت