مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 16:272022-04-06سياسي

وضعیت اسفناک پیرزن بدون شناسنامه در روستای کندازی مرودشت


حمیده پیرزنی 80 ساله در روستای کندازی مرودشت است، پیرزنی که شناسنامه ندارد و از حداقل کمک دولت هم بی بهره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، پیرزنی که او را حمیده صدا می زنند در روستای کندانی شهرستان مرودشت زندگی می کند  نه تنها شناسنامه ندارد بلکه از دریافت یارانه و سایر خدمات عمومی که دولت ارائه می کند محروم است .

چندین بار موفق شدم به منظور تهیه گزارش با بچه های جهادگر بسیجی به روستای کندانی که جزو روستاهای هدف گردشگری در منطقه صفر مرزی شهرستان های مرودشت و اقلید  و در ارتفاعات کوه وافر از سلسله کوههای زاگرس قرار دارد سفر کنم.

در هر بار حضور، گروه پزشکان جهادگر بسیجی  پیرزن قصه ما را مورد محبت و لطف خود قرار می دهند و او را معاینه و درمان می کنند، هرچند که این محبت ها مقطعی است و دردی از این خانواده را آن چنان دوا نمی کند اما لازم است برای برون رفت از مشکلات پیش روی این انسان های مظلوم و محروم  فکر اساسی شود.

این پیرزن علیل مشکلات عدیده جسمی و روحی دارد و در کنار برادر کهن سالش که مدتی است به بیماری قلبی مبتلا شده و تنها راه درآمد او هم مستمری کمیته امداد و یارانه است، زندگی می کند.

در هر بار با دیدن این پیرزن غم تمام وجودم را فرامی گیرد، خانه شان گلی  و در حال ریزش است، فقط صبح را شب می کنند و انتظار مرگ می کشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اسفناک پیرزن بدون شناسنامه در روستای کندازی مرودشت

وضعیت اسفناک پیرزن بدون شناسنامه در روستای کندازی مرودشت