مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-06سياسي

فوتی های تصادفات خراسان جنوبی 20 نفر کمتر از سال قبل شد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با به کارگیری همه رده های پلیس و راه اندازی گشت های نامحسوس در نوروز امسال 20 نفر در جاده ها فوتی کمتر نسبت به تعطیلات نوروز سال گذشته داشتیم.

- سردار ناصر فرشید، امروز چهارشنبه 17 فروردین در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: این در حالی است که سال 1400 محدودیت و سال 1399 ممنوعیت تردد داشتیم اما امسال در جاده ها و داخل شهرها با افزایش ترددها مواجه بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: با توجه به اینکه مردم نتوانستند 2 سال سفر کنند در کل کشور و در استان ما به دلیل اینکه شهروندان خیلی از استان های جنوبی و غربی به سمت مشهد مقدس از خراسان جنوبی عبور کردند، ترددها افزایش چشمگیری داشت به طوری که چند روز اول تعطیلات سومین استان کشور از نظر تردد خودروها شدیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: بازدیدهای هوایی نشان می داد که خودروها در جاده های استان زنجیروار حرکت می کنند اما در 10 سال گذشته بی سابقه بوده که فوتی های حوادث جاده ای را به هشت نفر کاهش دهیم.

وی افزود: نوروز امسال بیش از پنج میلیون تردد در محورهای خراسان جنوبی ثبت شد که حدود 51 درصد افزایش دارد و افزایش ورودی و خروجی های استان نیز 62 درصد بوده که البته این آمار در روزهای مختلف به ویژه روز طبیعت، متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتی های تصادفات خراسان جنوبی 20 نفر کمتر از سال قبل شد

فوتی های تصادفات خراسان جنوبی 20 نفر کمتر از سال قبل شد