مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-06اقتصادي

وجود معارضین چالش جدی واحدهای معدنی نمین است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: وجود معارضین یکی از چالش های جدی واحدهای معدنی نمین و عنبران است.

- خبرنگار مهر ، رامین صادقی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای معدنی نمین و عنبران با حضور جمعی از مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت در شهر عنبران اظهار کرد: فاصله کم برخی معادن با نقاط مسکونی، بروز گرد و خاک، وجود معارض، از بین رفتن مرتع های عنبران تحت تأثیر فعالیت معادن و ایجاد مشکل برای روستاییان دامدار به منظور چرای دام ها از جمله مسائلی است که نارضایتی مردم منطقه از فعالیت معادن را در پی داشته است.

وی تصریح کرد: بحث معارضین یکی از چالش های جدی واحدهای معدنی از جمله در شهرستان نمین است که با همدلی و همکاری می توان آن را حل و فصل کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بیش از 30 واحد معدنی از حدود 50 معدن ثبت شده نمین از جمله بزرگترین معدن عقیق جهان با اشتغال نزدیک به 200 نفر در حال حاضر در این شهرستان فعال است.

صادقی افزود: 204 معدن در مجموع در نقاط مختلف استان اردبیل وجود دارد که در حال حاضر تنها 109 مورد از آنها مشغول فعالیت هستند و آهن، مرمریت، تراورتن، سیلیس، عقیق، پوکه معدنی، پوزولان و کائولن از جمله مهمترین موادی است که از معدن های این استان استخراج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود معارضین چالش جدی واحدهای معدنی نمین است

وجود معارضین چالش جدی واحدهای معدنی نمین است