مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-06اجتماعي

تعیین تکلیف سرویس مدارس اردبیل تا چند روز آینده


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: چند روز آینده با تعیین تکلیف سرویس مدارس شاهد کاهش بار ترافیکی در محوطه مدارس اردبیل خواهیم بود.

- خبرنگار مهر ، کلام الله صفری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: بالغ بر 170 اکیپ نظارتی برای رصد فعالیت های آموزشی، پرورشی و ورزشی در مدارس استان اردبیل فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه در این بازدید و نظارت ها دغدغه والدین بیشتر در زمینه سرویس مدارس است، تصریح کرد: تا چند روز آینده با تعیین تکلیف سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان از بار ترافیکی محوطه مدارس کاسته شده و والدین رفت و آمد روان تری را شاهد خواهند بود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: شیوع کرونا نه تنها در افت تحصیلی دانش آموزان تأثیر گذاشت بلکه روند ارائه سرویس مدارس را نیز تحت تأثیر قرار داد.

صفری افزود: برای برقراری سرویس مدارس استان، در حال رایزنی با سازمان تاکسیرانی هستیم تا هر چه سریع تر سرویس ها در اختیار دانش آموزان و مدارس قرار گیرد.

وی همچنین از تلاش ها و اقدامات انجام شده توسط کارگروه حمل و نقل قدردانی کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش استان آماده هرگونه همکاری برای ساماندهی و رضایت مردم در زمینه حمل و نقل دانش آموزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف سرویس مدارس اردبیل تا چند روز آینده

تعیین تکلیف سرویس مدارس اردبیل تا چند روز آینده