مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-06سياسي

ورود 14 میلیون مسافران نوروزی به قم/پاسکاری کار مردم بین ادارات را کاهش می دهیم


نزدیک به 15 میلیون و 500 هزار خودرو وارد استان قم شدند که برخی از آن ها فقط از این استان عبور کردند و نزدیک به 14 میلیون نفر نیز وارد شهر قم شدند و 85 درصد از آن ها کمتر از 24 ساعت در این شهر اقامت داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان فرماندار قم در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی که ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: قبل از نیمه شعبان در شهر مقدس قم کمیته هایی تشکیل شد و پیش بینی این بود که جمعیت زیادی به قم بیاید از این رو همه استان و شهر بسیج شد و خدمات خوبی به زائران نیمه شعبان داده شد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز هم این روند ادامه پیدا کرد و نزدیک به 15 میلیون و 500 هزار خودرو وارد استان قم شدند که برخی از آن ها فقط از این استان عبور کردند و نزدیک به 14 میلیون نفر نیز وارد شهر قم شدند و 85 درصد افرادی که وارد قم شدند کمتر از 24 ساعت در شهر قم اقامت داشتند.

فرماندار قم گفت: با توجه به افزایش تقاضا در ایام نوروز مشکلی در تأمین ما یحتاج در شهر مقدس قم نداشتیم.

وی افزود: در سال جدید باید بین شورای شهر، شهرداری و ادارات استان تعامل بیشتری ایجاد شود تا پروژه هایی که سال ها است نیمه تمام مانده تعیین تکلیف شود و ظاهر مناسبی را در شهر قم و اطراف حرم داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 14 میلیون مسافران نوروزی به قم/پاسکاری کار مردم بین ادارات را کاهش می دهیم

ورود 14 میلیون مسافران نوروزی به قم/پاسکاری کار مردم بین ادارات را کاهش می دهیم