مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-06سياسي

علما و طلاب اهل سنت خواستار برخورد قاطع با مسببین حمله در مشهد و گنبدکاووس هستند


استاد اهل سنت حوزه و دانشگاه گلستان گفت: بیان صحیح معارف اسلامی در بین مردم و طلاب شیعه و سنی هرگونه نقشه و توطئه دشمن را برای تفرقه افکنی و ایجاد ناامنی ختثی می کند.

- آخوند عصام الدین گوگلان امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در اولین روز ماه مبارک در گنبدکاووس شاهد کشته شدن دو طلبه اهل سنت با سلاح گرم و در سومین روز این ماه شاهد کشته شدن یک طلبه اهل شیعه و مصدوم شدن دو تن دیگر با سلاح سرد در مشهد مقدس بودیم که این حرکت های زشت و خلاف اسلام و قانون منشا توطئه های دشمن و گروه های تروریستی است.

وی تصریح کرد: طلاب و اساتید اهل سنت مدرسه علوم دینی ربانیه چنارلی از توابع شهرستان مراوه تپه ضمن محکوم کردن این اقدامات از مسوولان امنیتی و قضایی خواستار اقدام سریع و همراه با دقت در برخورد قاطع با عوامل تروریستی در حرم مقدس رضوی و همچنین قتل دو طلبه در گنبدکاووس هستند.

استاد اهل سنت حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: ترویج امر به معروف و نهی از منکر، بیان صحیح معارف اسلامی و وحدت بین علمای شیعه و سنی هرگونه نقشه و توطئه دشمنان را در کشور خنثی خواهد کرد.

وی ادامه داد: علمای اهل شیعه و سنی باید در چنین موقعیت هایی هوشمندانه عمل کرده تا با رفتار و یا گفتار بی غرضانه خود آب به آسیاب دشمنان نریزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علما و طلاب اهل سنت خواستار برخورد قاطع با مسببین حمله در مشهد و گنبدکاووس هستند

علما و طلاب اهل سنت خواستار برخورد قاطع با مسببین حمله در مشهد و گنبدکاووس هستند