مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-06بين الملل

برخورد حلقه ای فلزی از فضا به هند


کارشناسان باور دارند قطعه ای بزرگ از یک زباله فضایی که به منطقه ای روستایی در هند برخورد کرده است می تواند بخشی از یک موشک چینی باشد که سال گذشته به فضا پرتاب شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، این حلقه فلزی که طبق گزارش ها دو تا سه متر قطر دارد و وزن آن بیش از 40 کیلوگرم است اواخر روز شنبه در یک مزرعه روستایی در ایالت ماهاراشترا (Maharashtra) کشف شد.

هیچ گزارشی از آسیب جانی و مالی وجود ندارد.

زنی ناشناس به تایمز آو ایندیا (The Times of India) گفت: ما در حال آماده شدن برای یک مراسم بودیم که صفحه ای سرخ در آسمان درخشید و به زمین برخورد و صدای بلندی ایجاد کرد.

مردم با ترس به خانه هایشان فرار کردند و برای حدود نیم ساعت در خانه ماندند.

آجای گلهان (Ajay Gulhane) به Press Trust of India گفت: شی دیگری که یک توپ فلزی بزرگ به قطر نیم متر بود نیز به روستای دیگری در این منطقه برخورد کرده است.

او افزود: این شی برای بررسی جمع آوری شده است.

ما افرادی را به روستاهای مختلف در این منطقه فرستادیم تا به دنبال قطعات دیگری که ممکن است در این روستاها سقوط کرده باشند بگردند.

مقامات سازمان تحقیقات فضایی هند (ISRO) به تایمز گفتند که زمان برخورد این شی نزدیک ترین تطابق را با زمان بازگشت بقایای یک موشک چینی به جو دارد که در فوریه سال 2021 پرتاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد حلقه ای فلزی از فضا به هند

برخورد حلقه ای فلزی از فضا به هند