موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:522022-04-06ورزشي

بازگشت حدادی فر به ذوب آهن بعد از جدایی عجیب + تصویر


کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به این تیم بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، اوایل فصل جاری لیگ برتر فوتبال بود که ماجرای اختلاف قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن اصفهان با مهدی تارتار سرمربی تازه به خدمت گرفته شده این تیم بالا گرفت.

در آن زمان مدیریت وقت باشگاه نیز وجود این اختلاف را تایید کرد اما اعلام کرد که در حال رایزنی و گفت و گو بین طرفین برای از بین بردن این اختلاف است.

پس از چند هفته حدادی فر به صورت رسمی از ذوب آهن خداحافظی کرد و پس از اعلام خداحافظی این بازیکن در جلسه ای با حضور مدیران باشگاه حاضر شده و روی تصمیم خودش تاکید کرده بود؛ در این جلسه بین دو طرف توافقاتی در خصوص جدایی کاپیتان ذوب آهن حاصل شده بود.

همچنین بازی خداحافظی نیز تدارک دیده شده و قرار شده بود در هفته های ابتدایی فصل بیست و یکم لیگ برتر این اتفاق بیفتد و به احتمال قوی دیدار هفته چهارم گاندوها مقابل سپاهان، بازی خداحافظی حدادی فر باشد که این اتفاق رخ نداد.

پس از این اتفاق حدادی فر در مصاحبه ای گفت که تصمیم گرفتم در تیم نباشم تا شرایط طوری باشد که تارتار راحت تر باشد؛ بعد از این اتفاق، صحبت دیگری نشد و در نهایت تصمیم به خداحافظی گرفتم.

حالا و بعد از گذشت حدود 6 ماه از این اتفاقات در جلسه ای که صبح امروز با حضور معاون شرکت سهامی ذوب آهن، رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت حدادی فر به ذوب آهن بعد از جدایی عجیب + تصویر

بازگشت حدادی فر به ذوب آهن بعد از جدایی عجیب + تصویر