مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-06سياسي

اسحاقی: جامعه روحانیون و طلاب خار چشم دشمنان انقلاب هستند


نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه شهادت یک روحانی در حرم رضوی گفت: با این حرکت این باور بیش از پیش برای مردم قوی می شود که جامعه ارزشی، - نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه شهادت یک روحانی در حرم رضوی گفت: با این حرکت این باور بیش از پیش برای مردم قوی می شود که جامعه ارزشی، علما، روحانیون و طلاب کشور ما که در جهت منافع مردم به طور گمنام جهاد می کنند، خار در چشم دشمنان انقلاب بوده و یکی از ستون های حفظ شرف و اقتدار ایران اسلامی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: ملت شریف ایران امروز شاهد یکی دیگر از اقدامات شوم و مشترک رژیم صهیونیستی، سعودی و غرب هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: با تکیه بر جهاد تبیین می گویم از این حرکت، این باور بیش از پیش برای مردم قوی می شود که جامعه ارزشی، علما، روحانیون و طلاب کشور ما که در جهت منافع مردم به طور گمنام جهاد می کنند، خار در چشم دشمنان انقلاب بوده و یکی از ستون های حفظ شرف و اقتدار ایران اسلامی هستند.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید اصلانی بیان کرد: با افتخار عرض می کنم حجت الاسلام پاکدامن که نامش از صحن و سرای علی ابن موسی الرضا (ع) در عرش و زمین به نیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسحاقی: جامعه روحانیون و طلاب خار چشم دشمنان انقلاب هستند

اسحاقی: جامعه روحانیون و طلاب خار چشم دشمنان انقلاب هستند