مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-06سياسي

چهره شهر زاهدان باید شایسته مرکز استان باشد


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان گفت: چهره شهر زاهدان باید شایسته مرکز استان باشد و مردم تحول را احساس کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی در دیدار رییس شورای شهر زاهدان ضمن تبریک سال جدید بیان داشت: طبق گزارش های ارائه شده، طرح ها و سخنرانی های خوبی توسط اعضای شورای شهر زاهدان بیان می شود که اگر درصدی از آن ها تحقق یابد تا حدود زیادی در بهبود شرایط شهر زاهدان تاثیر گذار خواهد بود.

امام جمعه زاهدان افزود: در گذشته بیان کردیم که عملکرد شورای شهر زاهدان در دوره جدید باید به گونه ای باشد که در موضع تهمت قرار نگیرد و از آسیب های دوره های گذشته به دور بماند.

آیت الله محامی خواستار بهبود روند خدمات رسانی شد و ضمن تاکید بر استفاده بهینه از منابع، بیان کرد: گاهی از منابع به درستی استفاده نمی شود و هرز می رود و این عملکرد ضعیف باعث ایجاد حرف و حدیث هایی خواهد شد.

وی ادامه داد: استفاده بهینه از امکانات برای تغییر فضای شهر و دلگرمی مردم مورد نیاز است و باید چهره شهر زاهدان شایسته مرکز استان باشد و مردم، تحول را احساس کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان تصریح کرد: باید از تریبون های مختلف برای ارائه گزارش های صادقانه استفاده کنید و اگر جایی کم کاری یا تخلفی صورت گرفته صادقانه برای مردم بیان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره شهر زاهدان باید شایسته مرکز استان باشد

چهره شهر زاهدان باید شایسته مرکز استان باشد