مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-06سياسي

محکومیت جنایت در حرم مطهر رضوی از سوی عضو مجلس خبرگان و رییس مرکز امور مساجد خراسان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، سیدمحمدرضا مدرسی طباطبایی، عضو مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام مجتبی مهدوی ارفع، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان در بیانیه های جداگانه ای، - عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان در پیام های جداگانه ای، جنایت در حرم مطهر را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، سیدمحمدرضا مدرسی طباطبایی، عضو مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام مجتبی مهدوی ارفع، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان در بیانیه های جداگانه ای، حمله به سه نفر از روحانیون مشهدی و به شهادت رساندن یکی از آنان در حرم مطهر را محکوم کردند.

در پیام آیت الله مدرسی آمده است: شهادت در راه خدا افتخار ماست.

دشمن درمانده از هوشیاری و استقامت مردم، هر روز به زعم خود توطئه ای را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و مردم مقاوم ما تدارک می بیند، ولی غافل از این است که این خون مظلومان ماست که مردم را بیدارتر و صحنه را بر دشمنان تنگ تر خواهد کرد.

خون عزیز روزه دار و روحانی خدمتگزار که در ماه خدا در حرم ولیّ خدا در شهر مقدس مشهد مظلومانه بر زمین ریخته شد و نیز حمله ها و جراحت های وحشیانه ای که اتفاق افتاد، بدون شک دارای عقبه های پیچیده است و دست های ناپاک استکبار جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت جنایت در حرم مطهر رضوی از سوی عضو مجلس خبرگان و رییس مرکز امور مساجد خراسان

محکومیت جنایت در حرم مطهر رضوی از سوی عضو مجلس خبرگان و رییس مرکز امور مساجد خراسان