مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-06سياسي

شیوه درست رانندگی فرهنگ سازی شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید شیوه درست رانندگی فرهنگ سازی شود، گفت: سهل انگاری برای خود و خانواده حکم قتل شبه عمد دارد و فرد باید پاسخگو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار نوروزی فرمانده انتظامی استان، اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، پلیس مقتدر و امینی است که مسئولیت های متعددی بر دوشش قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هر کدام از مسئولیت های نیروی انتظامی ارزش حیاتی دارد، تصریح کرد: از حفظ جان، و مال تا فرهنگ مردم به عهده این نهاد گذاشته شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پایین آمدن سطح ضایعات جاده ای در خراسان جنوبی بسیار خبر خوشی است، یادآور شد: حوادثی که پیش می آید بخشی مربوط به پلیس است و بخشی دیگر از استاندارد بودن خودرو تا استاندارد بودن راه را در بر می گیرد.

عبادی با بیان اینکه بیشتر مشکلات مربوط به رانندگان است، ادامه داد: در این زمینه باید طرحی جامع از خانواده تا آموزش و پروش و تا تریبون دارهای مختلف ایجاد شود تا شیوه درست رانندگی فرهنگ سازی شود.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی و خدمات رسان خانه های خود را ترک و در سرمای زمستان در مناطق برف گیر حضور دارند، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه درست رانندگی فرهنگ سازی شود

شیوه درست رانندگی فرهنگ سازی شود