مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-06سياسي

ازدواج در دوران کرونا و سبک های جدید زندگی


تغییر سبک زندگی مستلزم زمان است ولی ما در دوران کرونا شاهد یک اضطرار هستیم.

اضطرار از یک ویروس که همه چیز را تحت تأثیر خود به تغییر واداشت و این سبک ازدواج ها که صرفا با مراسم کوچکتر برگزار شد، - سبک زندگی امدادی محسوب نمی شود.

قرار نیست تعریفی و برچسبی را برای تعداد ازدواج ها در نظر بگیریم چون کار سختی است و متذکر شدیم که ازدواج بسان یک کتاب و یک انقلاب است.

ازدواج شامل دو بخش است؛ بخش اول آن به نظم و آهنگین نوشته خواهد شد و بخش دوم آن به نثر و بی روح که لازم است با گذشت و ایثار کمک کنیم تا زوجین با سبک بالی از دوره رمانتیک یا ماه عسل به دوره واقع گرایی یا تبلور یا انجام وظایف قدم بردارند.

حتی برای آرامش مخاطبان که آیا ازدواج در ایام کرونا افزایش داشته یا خیر به بیان تعداد ازدواج های این سال های کرونایی پرداختیم.

هم اکنون این سؤال که آیا ازدواج در دوران کرونا یک سبک زندگی امدادی است از نظر یک روان شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد.

محمدتقی غلامی، مشاور خانواده در دومین گفت وگو با خبرنگار ایسنا از قم در رابطه با اینکه آیا ازدواج های دوران کرونا یک سبک زندگی امدادی است، اظهار کرد: تغییر سبک زندگی مستلزم زمان است ولی ما در عصر کرونا شاهد یک اضطرار هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج در دوران کرونا و سبک های جدید زندگی

ازدواج در دوران کرونا و سبک های جدید زندگی