مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 07:372022-04-06اقتصادي

کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه گران شد+ جدول کرایه ها


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: نرخ کرایه تاکسی در شهر کرمانشاه از امروز، 36 درصد و اتوبوس 23 درصد افزایش یافت.

- غلامرضا شهبازی رییس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: بالغ بر 7 هزار تاکسی، 200 دستگاه اتوبوس و حدود 2 هزار و 500 آژانس تاکسی در سطح شهر کرمانشاه مشغول به فعالیت هستند.

وی مجموع ناوگان حمل و نقل کرمانشاه  را 10 هزار دستگاه خودرو اعلام کرد و افزود: نرخ های جدید کرایه تاکسی و اتوبوس و آژانس های تاکسی تلفنی از امروز چهار شنبه، 17 فروردین ماه اعمال می شود.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه نرخ کرایه تاکسی36 درصد و اتوبوس 23 درصد افزایش یافته است، افزود: افزایش نرخ کرایه ها با همفکری نمایندگان راننده های تاکسی کارشناسی و تدوین و پس از تصویب در شورای اسلامی شهر مورد تأیید فرمانداری هم قرار گرفته، رانندگان ملزم به رعایت نرخ های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

وی در خصوص عدم فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در برخی از شهرک های کرمانشاه، گفت: شهرک حاشیه ای معمولا به دلیل بعد مسافت مسافر کمتری دارند ولی با این وجود این شهرک سرویس اتوبوس شرکت داشتند، اما با توجه به عدم استفاده شهروندان در راستای رعایت شیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه گران شد+ جدول کرایه ها

کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه گران شد+ جدول کرایه ها