مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 16:422022-04-05بين الملل

ضرورت تقویت دیپلماسی اقتصادی در استان های کشور


سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه با تاکید براینکه دیپلماسی اقتصادی را در استان تقویت کنیم، از انتخاب مازندران به عنوان پایلوت دیپلماسی اقتصادی در کشور یاد کرد.

- ، رامین مهمانپرست عصر سه شنبه در نشست سرمایه گذاری چینی با مسئولان مازندران در استانداری با اظهار اینکه مازندران را به عنوان پایلوت دیپلماسی اقتصادی انتخاب کردیم، اظهار داشت: ما متناسب با نیازهای استان می توان شرکت های توانمندی را از کشورهای مختلف به استان مازندران بیاوریم.

وی خواستار تهیه طرح های اولویت دار با برآورد اعتبار برای سرمایه گذاری شرکت های خارجی از جمله چینی شد و درباره قرارداد 25 ساله ایران و چین گفت: این یک تفاهم و قرارداد مهم بین دو کشور است و تمام زمینه های کاری و مواردی که نیازمند سرمایه گذاری است، در چارچوب تفاهم مشخص شده است.

وی با اظهار اینکه شرکت سی بی سی یک شرکت بزرگ دولتی بوده و با دولت کار می کند، افزود: هر چند ممکن است دولت شرکتی را به عنوان طرف قرارداد معرفی کند ولی طرف قرارداد باید دولت باشد زیرا این شرکت بزرگترین شرکت ساختمانی دنیا محسوب می شود.

مهمانپرست یادآور شد: وضعیت کشور در شرایط خاصی قرار دارد و یکی از مهمترین کارهای صورت گرفته برای آنکه اقتصاد کشور به برجام و تحریم ها گره نخورد، باید روابط با کشورهای دوست افزایش یابد تا کشور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت دیپلماسی اقتصادی در استان های کشور

ضرورت تقویت دیپلماسی اقتصادی در استان های کشور