مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 15:022022-04-05اقتصادي

58 روستای شهرستان خدابنده نیازمند بازنگری طرح هادی است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 58 روستای شهرستان خدابنده، نیاز به بازنگری طرح هادی دارد ضمن اینکه 67 درصد واحدهای مسکونی روستایی در این شهرستان مقاوم سازی شده است.

- ، رضا خواجه ای اظهار داشت: شهرستان خدابنده دارای 183 روستای بالای 20 خانوار است که علاوه بر تهیه نقشه طرح هادی برای 100 درصد این روستاها برای برخی از روستاهای زیر 20 خانوار نیز نقشه طرح هادی تهیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: 58 روستا با توجه به اتمام افق نقشه طرح هادی، نیازمند بازنگری می باشد که برای اجرای این طرح، اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال برآورد شده است.

خواجه ای افزود: از 183 روستای بالای 20 خانوار شهرستان خدابنده در 108 روستا (معادل 59 درصد) طرح هادی اجرا شده که این میانگین در استان 58 درصد و در کشور 45 درصد است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه 25 روستای خدابنده در سال گذشته آسفالت شده است، گفت: همچنین دهیاری های 28 روستای این شهرستان نیز نسبت به عقد قرارداد با پیمانکاران اقدام کرده اند که در سال آتی از اعتبارات قیر رایگان نسبت به آسفالت ریزی آن ها اقدام خواهد شد.

وی به اقدامات این شهرستان در حوزه مسکن شهری نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدا تاکنون 64 واحد در حوزه مسکن شهری در شهرهای قیدار، سجاس، زرین رود و گرماب جهت تامین مسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 روستای شهرستان خدابنده نیازمند بازنگری طرح هادی است

58 روستای شهرستان خدابنده نیازمند بازنگری طرح هادی است