مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 15:022022-04-05سياسي

آغاز پویش ملی «ضیافت مهربانی» در سراسر کشور


معاون مشارکت های مردمی بهزیستی گفت: با برگزاری پویش ها و ارتباط مؤثر با خیرین تلاش می شود ظرفیت کار خیر به سمت جامعه هدف بهزیستی سوق پیدا کند.

- ، امیرحسین عرب زاده معاون مشارکت های مردمی، توانمندسازی و مؤسسات غیردولتی و امور مجلس بهزیستی کشور از آغاز پویش ضیافت مهربانی همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با دعوت از مسئولان کشوری و لشکری در مراکز تحت نظارت بهزیستی بر اساس مسئولیت اجتماعی هریک از این افراد به نفع مددجویان بهزیستی مطالبه گری خواهیم داشت.

عرب زاده از آغاز پویش ضیافت مهربانی همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد و با تاکید بر ضرورت مشارکت اجتماعی در حوزه بهزیستی، گفت: حس نوع دوستی و کمک به نیازمندان در ایران همه گیر و فراگیر است، از این رو مردم نوع دوست در مناسبت های مختلف قدمی برای کمک به محرومان و نیازمندان برمی دارند بطوری که سنوات پیشین نیز برخی از اقشار تحت پوشش بهزیستی که در دهک های پایین درآمدی هستند از مشارکت های مردمی بهره مند شده اند.

سازمان بهزیستی کشور با جامعه 7 میلیون نفری مخاطب روبرو است این مقام مسئول با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور تنها نهاد خدمت دهنده به جمعی از گروه خاص افراد جامعه از جمله افراد دارای معلولیت، فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست، زنان سرپرست خانوار، چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش ملی «ضیافت مهربانی» در سراسر کشور

آغاز پویش ملی «ضیافت مهربانی» در سراسر کشور