مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-05سياسي

برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در فارس با محوریت تحقق شعار سال برگزار می شود


رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: بیش از 500 برنامه برای اجرا در هفته هنر انقلاب اسلامی با محوریت تحقق شعار سال و نگاه ویژه به اقتصاد هنرتدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس با اشاره به پیش بینی ستادی برای بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، برنامه های تدوین شده برای اجرا در این هفته و دیگر ایام سال را با محوریت تحقق شعار سال و نگاه ویژه به اقتصاد هنر، دانست.

مجید میکاییلی امروز در نشست مجازی با خبرنگاران با بیان اینکه به مناسبت بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، ستاد متمرکزی با حضور سازمان بسیج هنرمندان و سایر نهاد های فرهنگی در استان تشکیل شده است، گفت: در این ستاد با تمرکز بر مسائل و مزیت ها و نیاز های برآمده از زیست بومی فرهنگی و اجتماعی استان، یکسری تولیدات و برنامه های هنری طراحی شده اند که در هفته هنر انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.

رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس، محور برنامه هایی که قرار است توسط این سازمان در هفته هنر انقلاب اسلامی و همچنین در طول سال اجرا شود را مردم محور، مسئله محور، محصول محور و اثربخش اعلام و اضافه کرد: در این برنامه ها توجه ویژه ای به اجرایی کردن شعار سال به خصوص در حوزه اقتصاد هنر خلاق با نگاه گفتمان سازی و ایجاد برنامه ریزی کامل خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در فارس با محوریت تحقق شعار سال برگزار می شود

برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در فارس با محوریت تحقق شعار سال برگزار می شود