مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-05اقتصادي

پوشش 3000 مرکز تولید محصولات دامی در اردبیل


مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: 3 هزار مرکز تولید، توزیع و استحصال فرآورده های خام دامی در استان اردبیل تحت پوشش و نظارت دامپزشکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهلول تکلوی ظهر سه شنبه در بازدید از اجرای طرح نظارت دامپزشکی در ماه رمضان در اردبیل اظهار کرد: 6 هزار و 175 کیلوگرم فرآورده خام دامی آلوده و غیربهداشتی در اردبیل کشف و امحا و در این زمینه 99 نفر به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه 28 اکیپ نظارت بهداشتی دامپزشکی به صورت شبانه روزی در اجرای این طرح مشارکت دارند، تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف فرآورده های خام دامی در این ایام، طرح تشدید نظارت بهداشتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می یابد.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با حضور در نقاط مختلف استان به صورت تمام وقت در راستای تأمین و تضمین سلامت مواد غذایی و کنترل فرآیند تولید، توزیع و استحصال فرآورده های خام دامی اقدام می کنند.

تکلوی افزود: بالغ بر 3 هزار مرکز تولید، توزیع و استحصال فرآورده های خام دامی در استان فعالیت می کنند و از ابتدای اجرای این طرح که از 14 اسفند ماه سال گذشته شروع شده، در طول مدت یک ماه بیش از 5 هزار و 835 مورد از این مراکز بازدید بهداشتی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 3000 مرکز تولید محصولات دامی در اردبیل

پوشش 3000 مرکز تولید محصولات دامی در اردبیل