مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-05اجتماعي

برج میلاد در ماه رمضان میزبان شهروندان است


مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه ساعت فعالیت مجموعه برج میلاد با آغاز ماه مبارک رمضان تغییر کرد، گفت: شهروندان می توانند از ساعت 18 الی 1 بامداد از برنامه های تدارک دیده شده استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا دوباره در برج میلاد از سر گرفته شده است، گفت: برنامه ها با رویکرد خانواده، برای همه سنین اعضای یک خانواده در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه برنامه ها در محوطه برج میلاد و همچنین بخشی از برنامه ها در مرکز همایش ها برگزار می شود، تصریح کرد: اجرای برنامه اذان گاهی برج از ساعت 19 الی 21 است که شامل اجرای گروه های سرود و تواشیح، برپایی سفره افطار ساده با همکاری آستان قدس رضوی تهران، برگزاری کارگاه های آموزشی کانون خدمت رضوی استان تهران، اجرای برنامه منم بچه مسلمان شبکه قرآن و معارف سیما با حضور حضور حجت الاسلام مقدسیان برای کودکان در محوطه برج میلاد است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از برنامه ها، اجرای برنامه های تلویزیونی است که از ساعت 21 الی 22 در سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد ضبط و پخش می شود.

نام این برنامه ماه بهشت است که از شبکه قرآن و معارف سیما بصورت زنده پخش می شود و در این برنامه قاریان ممتاز نوجوان، قاریان بین المللی حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج میلاد در ماه رمضان میزبان شهروندان است

برج میلاد در ماه رمضان میزبان شهروندان است