مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-05سياسي

همراهی 7 هزار جلسه خانگی قرآن با پویش «ستاره های زمین»


دبیر پویش قرآنی ستاره های زمین عنوان کرد: تا کنون 7 هزار جلسه خانگی قرآن کریم با پویش مردمی «ستاره های زمین» همراه شده اند و در ماه مبارک رمضان نیز جهشی ویژه برای گسترش این جلسات اتفاق خواهد افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین امین شغلی در نشست هم اندیشی جمعی از خطبا و واعظین کشور در خصوص جلسات خانگی قرآن کریم که شب گذشته در مرکز 313 جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه 5 سال از شروع این طرح در کشور می گذرد، گفت: پس از آسیب شناسی فعالیت های این جلسات و مشورت با اساتید به این نتیجه رسیدیم که بایستی در غالب پویش مردمی این اتفاق رقم بخورد و گسترش یابد که عنوان این پویش نیز ستاره های زمین نامیده شد.

وی با بیان اینکه برنامه جلسات خانگی قرآن کریم در 250 شهرستان ایران نماینده ویژه دارد، افزود: این جلسات کاملاً به صورت مردمی و آتش به اختیار صورت می گیرد و با همکاری این مجموعه بُعد رسانه ای افزوده شد و این جلسات سازماندهی شدند.

دبیر پویش مردمی ستاره های زمین بیان کرد: در سال 1401 طراحی های جدی و تولیدات رسانه ای با عنوان ستاره های زمین انجام شده و در فضای بیلبوردهای تبلیغاتی شهری نیز در حال رقم خوردن است.

وی اضافه کرد: از دیگر کارهایی که انجام می شود، حمایت محتوایی از جلسات خانگی قرآن کریم است که از طریق ارتباطات، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی 7 هزار جلسه خانگی قرآن با پویش «ستاره های زمین»

همراهی 7 هزار جلسه خانگی قرآن با پویش «ستاره های زمین»