مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-04اقتصادي

معافیت تولیدکنندگان قارچ از مالیات


این تجربه نشان داد که بهره مندی از ظرفیت تشکل های غیردولتی بخش کشاورزی به منظور احقاق حقوق تولیدکنندگان و عدم تفسیر به رای قوانین توسط دستگاه های اجرایی، - در زمینه های مختلف بخش کشاورزی بسیار موثر و نتیجه بخش است.

معاون دفتر امور گلخانه ها، گیاهان زینتی و قارچ خوراکی وزارت جهاد کشاورزی از معافیت تولیدکنندگان بستر کشت (کمپوست) قارچ خوراکی از پرداخت مالیات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، الهام فتاحی فر با بیان اینکه این معافیت از مالیات را می توان یکی از مصادیق عملی پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در بخش تولید دانست، افزود: پیگیری های 10 ساله برای معافیت مالیاتی تولید کنندگان بسترکشت (کمپوست) قارچ خوراکی به عنوان یک فعالیت کشاورزی، به نتیجه رسید.

وی با اشاره به این که سابقه این موضوع به سال 1389 برمی گردد، یادآور شد: در آن سال اداره امور مالیاتی یکی از استان ها، واحد تولید بستر کشت (کمپوست) قارچ خوراکی را به دلیل غیرکشاورزی بودن فعالیت، مشمول مالیات قرار داد؛ بنابراین از همان سال، پیگیری ها برای رفع مشکل ایجاد شده آغاز شد و با برگزاری جلسات و بازدیدهای میدانی مشترک با همکاران سازمان امور مالیاتی و ارائه توجیهات فنی و مکاتبات متعدد، موضوع کشاورزی بودن فعالیت تولید کمپوست قارچ خوراکی تبیین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت تولیدکنندگان قارچ از مالیات

معافیت تولیدکنندگان قارچ از مالیات