مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 14:272022-04-04اقتصادي

برقراری زنجیره تولید با کیفیت را در دستور کار داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی علی پور مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالای صادراتی و وارداتی سازمان ملی استاندارد کشور ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: در تیم جدید این سازمان تلاش داریم تا استاندارد جدیدی شامل قاعده، قانون و احقاق حقوق مردم را در تولید وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم با توجه به مبلغی که پرداخت می کنند حقی دارند، تصریح کرد: باید کیفیتی که مردم در خرید کالا مدنظر دارند را دریافت کنند.

مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالای صادراتی و وارداتی سازمان ملی استاندارد کشور ادامه داد: در دوره جدید تلاش داریم تا زنجیره تولید کیفیت را برقرار سازیم؛ مثلا در مورد تولید محصول غذایی زنجیره ارزشی کیفیت از مزرعه تا سفره مردم باید رعایت شود.

علی پور افزود: زمانی یک محصول لبنی سالمی به دست مردم می رسد که علوفه دام سالم و باکیفیت باشد این امر موجب تولید مواد لبنی با کیفیت شده و همچنین اگر شرایط استاندارد برای عرضه محصول توسط فروشنده نیز لحاظ شود به طور حتم کالای مطلوبی به دست مردم می رسد.

وی با تأکید بر اینکه در تمامی حوزه ها احتیاج به خدمات پس از فروش مناسبی داریم، گفت: اگر خدمات مناسبی ارائه ندهیم حتی اگر بهترین کالا را هم تولید کنیم متأسفانه یک خدمت و کالای معیوبی به دست مردم خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری زنجیره تولید با کیفیت را در دستور کار داریم

برقراری زنجیره تولید با کیفیت را در دستور کار داریم