مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-04سياسي

اعلام ویژه برنامه های اوقاف فارس در ماه مبارک رمضان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس ویژه برنامه های بقاع متبرکه و امامزادگان واجب التکریم ویژه گرامیداشت ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

- ، حجت الاسلام سید عباس موسوی بیان کرد: تمام برنامه ها در قالب ویژه برنامه طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه فارس در ایام ماه مبارک رمضان1401 اجرا می شود.

او از اعزام 120 مبلغ غیر بومی از شهر مقدس قم و استفاده از حضور 150 مبلغ بومی و برپایی محافل جزء خوانی، سلسله نشست های تفسیر قرآن کریم و مناجات خوانی خبر داد و افزود: در مسجد تاریخی نصیرالملک نیز برنامه جزء خوانی یک ساعت قبل از نماز ظهر و تفسیر 15 روز اول بعد از نماز ظهر با حضور نماینده ولی فقیه در فارس برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: همچنین پر مسجد تاریخی وکیل جزء خوانی یک ساعت قبل از نماز ظهر و تفسیر 15 روز اول بعد از نماز ظهر حجت الاسلام اولیایی برگزار می شود.

به گفته موسوی، در حرم سید علاءالدین حسین(ع) شیراز نیز جزء خوانی هر روز از ساعت 18 تا 19، تفسیر بعد از نماز ظهر و عصر با حضور حجت الاسلام ملک مکان و مناجات خوانی و قرائت دعای افتتاح هر شب بعد از افطار با حضور برخی از هیات مذهبی شهر شیراز برگزار می شود.

او خاطرنشان کرد: در حرم علی بن حمزه(ع) نیز جزء خوانی بعد از نماز صبح و ساعت 18 و تفسیر از 19 تا 19:30 با حضور آیت الله فاطمی، عضو مجمع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های اوقاف فارس در ماه مبارک رمضان

اعلام ویژه برنامه های اوقاف فارس در ماه مبارک رمضان