مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 13:522022-04-04اقتصادي

کاهش 71 درصدی فوتی های تصادفات درتعطیلات نوروز


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: فوتی های تصادفات در نوروز 1401 در محور های مواصلاتی استان 71 درصد در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در نوروز امسال تردد ها در خراسان جنوبی 51 درصد افزایش داشته، اظهار داشت: 5 میلیون تردد در تعطیلات نوروزی را شاهد بودیم که افزایش ورودی و خروجی ها ی استان نیز 62 درصد بوده است.

وی با اشاره به این که امسال تعداد فوتی های تصادفات 8 نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 28 نفر بوده 71 درصد کاهش داشته، یادآور شد: با وجود 2 سال ممنوعیت تردد ها، خوشبختانه با همراهی مردم امسال با وجود افزایش تردد ها، حوادث کمتری داشتیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از توقیف بیش از 800 خودرویی که 2 تخلف حادثه ساز را داشتند خبر داد و تصریح کرد: در تعطیلات نوروز تمرکز پلیس بر برخورد با تخلفات حادثه ساز بوده که با بیش از 8 هزار تخلف حادثه ساز که 73 درصد افزایش نیز داشته برخورد و اعمال قانون شده است.

فرشید عنوان کرد: بیشترین تخلفات با 27 درصد مربوط به عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و تجاوز و انحراف به چپ بوده که 52 درصد واژگونی خودرو ها و خروج از محور را داشتیم که ناشی از خستگی و خواب آلودگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 71 درصدی فوتی های تصادفات درتعطیلات نوروز

کاهش 71 درصدی فوتی های تصادفات درتعطیلات نوروز