مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-04سياسي

اجتماع بزرگ قاریان استان همدان/ احیای سنت اعتکاف در ماه رمضان


مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از اجتماع بزرگ قاریان این استان خبر داد و گفت: اجتماع بزرگ قاریان، حافظان و اساتید قرآنی همدان با محوریت شورای ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی در ماه رمضان برگزار می شود.

- حجت الاسلام محمدهادی نظیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از تشکیل ستاد مردمی عملیات ماه رمضان در استان خبر داد و اظهار کرد: بعد از وقفه دوساله به خاطر بیماری کرونا در فضای تبلیغی، از اسفندماه سال 1400 در راستای برنامه های درخور ماه رمضان 1401 ستاد مردمی تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا منطقه به منطقه و روستا به روستا ظرفیت های تبلیغی ایجاد می شود گفت: در فضای تبلیغی به محور اصلی یعنی میزبانان مبلغان، کسانی که در فضاهای روستایی و شهری  از مبلغین در منزل خود و سایر فضاها میزبانی کرده و زمینه را برای امر تبلیغی آماده می کردند، توجه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: ظرفیت میزبانان مبلغان به خاطر دو مسئله کرونا که مردم نسبت به گذشته نمی توانند مبلغان را در منزل خود اسکان دهند و بافت های روستایی که به سمت معماری شهری سوق یافته، تحت تاثیر قرار گرفته بود که ما از ظرفیت های جایگزین مانند خانه های بهداشت، پایگاه های بسیج، بهیاری ها و منزل کسانی که در روستاها خانه دارند اما در شهرها ساکن هستند، استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ قاریان استان همدان/ احیای سنت اعتکاف در ماه رمضان

اجتماع بزرگ قاریان استان همدان/ احیای سنت اعتکاف در ماه رمضان