مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-04اقتصادي

عملیات اجرایی فاز پنجم آب رسانی به روستاهای کهک آغاز شد


کلنگ عملیات اجرایی فاز پنجم آبرسانی به روستاهای شهرستان کهک با حضور جمعی از مسئولان به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در مراسم کلنگ زنی عملیات اجرایی این پروژه که با حضور فرماندار کهک و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: این پروژه بخشی از پروژه کلان آبرسانی به 80 روستای شهرستان کهک است به منظور رفع مشکل کمبود آب در این منطقه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه احداث دو باب مخزن هزار و 750 مترمکعبی، یک ایستگاه پمپاژ و 2 کیلومتر خط انتقال را از بخش های این پروژه اعلام کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال طی 12 ماه توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سازمان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابی طالب قم به عنوان پیمانکار اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم ضمن قدردانی از همکاری های فرماندار شهرستان کهک در اجرای این پروژه ابراز امیدواری کرد با همکاری تمام مسئولان محلی این فاز از پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان کهک نیز طی برنامه زمان بندی به سرانجام برسد.

وی همچنین با اشاره به میزان مصرف بالای آب در روستاهای شهرستان کهک خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی از روستاها به دلیل استفاده غیر شرب از آب،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی فاز پنجم آب رسانی به روستاهای کهک آغاز شد

عملیات اجرایی فاز پنجم آب رسانی به روستاهای کهک آغاز شد