مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-04اقتصادي

واریز کمک نیکوکاران به نیازمندان از طریق اسکن کد QR ویژه ماه رمضان


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به فراهم سازی راه های آسان پرداخت کمک به نیازمندان گفت: بارکد ویژه ای برای اهدای کمک نیکوکاران به نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال پیش بینی شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به فراهم سازی راه های آسان پرداخت کمک به نیازمندان گفت: بارکد ویژه ای برای اهدای کمک نیکوکاران به نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال پیش بینی شده است.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، درخصوص فراهم سازی راه های آسان پرداخت برای نیکوکاران اظهار کرد: امسال در جهت آسان سازی نحوه واریز کمک ها کد QR برای تهیه سفره افطار و سحر نیازمندان پیش بینی شده است.

وی افزود: نیکوکاران با اسکن این بارکد از طریق گوشی های موبایل می توانند با ورود به صفحه پرداخت کمک ها و انتخاب مبلغ مورد نظر به راحتی در طرح اطعام مهدوی، ویژه تهیه غذای گرم افطار و سحر نیازمندان مشارکت کنند.

الهی راد واریز کمک ها از طریق کد آسان پرداخت #058*8877* را نیز از دیگر راه های مشارکت خیران در طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان عنوان و اظهار کرد: شماره کارت 6037997950030610 نیز برای پرداخت کمک های مردم سخاوتمند استان پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز کمک نیکوکاران به نیازمندان از طریق اسکن کد QR ویژه ماه رمضان

واریز کمک نیکوکاران به نیازمندان از طریق اسکن کد QR ویژه ماه رمضان