مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-04اجتماعي

شهرداری اهواز ناتوان از نورپردازی پل های اصلی شهر در نوروز 1401


خاموش بودن نور پل های اصلی اهواز، خاموش بودن نور در برخی از پارک های محلی و نمادهایی مانند میدان پنج نخل اهواز جزو خاطرات تلخی است که مدیریت شهری اهواز در آغاز قرن جدید در ذهن مردم به جای گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پل سفید یکی نمادهای اهواز مدرن است و چندین دهه به عنوان یکی از مشخصه های کلانشهر اهواز مورد توجه شهروندان و گردشگران قرار گرفته است؛ در واقع هر شهروند اهوازی به بهانه های مختلف از جمله لذت بردن از ساحل کارون به پل سفید پناه آورده و در یک دهه اخیر پل کابلی هم به عنوان یکی از عناصر زیبایی اهواز مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

تکریم پل های سفید و کابلی از سوی مردم بومی اهواز سبب شده که گردشگران و مسافران نوروزی در بدو ورود به اهواز به ساحل کارون بیایند و عکسی پیش نماد اهواز قدیم و اهواز جدید بگیرند.

  علاقه مردم بومی و گردشگران به این دو پل در اهواز سبب شده بود که شهرداران گذشته اهواز در آستانه سال نو اقدام به رنگ آمیزی و نورپردازی نمادهای اهواز کنند تا شهر در سال نو چهره جدید به خود بگیرد؛  دو سال پیش در آستانه سال نو مهم ترین بحث بین مدیریت شهری اهواز و شهروندان این بود که رنگ پل سفید باید سفید باشد یا خاکستری! امسال اما بحث نورپردازی و رنگ آمیزی پل های اهواز کاملا به حاشیه رانده شد و در دو هفته او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری اهواز ناتوان از نورپردازی پل های اصلی شهر در نوروز 1401

شهرداری اهواز ناتوان از نورپردازی پل های اصلی شهر در نوروز 1401