مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-04اجتماعي

9000 گردشگر از تالاب کانی برازان بازدید کردند


رییس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: تالاب کانی برازان از مهمترین قطب های صنعت اکوتوریسم کشور در ایام نوروز 1401 میزبان نزدیک به 9 هزار نفر گردشگر بود.

- با بیان اینکه تالاب کانی برازان نخستین سایت پرنده نگری کشور به شمار می رود، افزود: تالاب کانی برازان تقریباً در تمام فصول سال امکان مشاهده پرندگان وحشی و کمیاب را برای علاقمندان دارد که این امر از ویژگی های منحصر به فرد این زیستگاه آبی در کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه 34 هزار و 500 نفر گردشگر از تاریخ یکم تا سیزدهم فروردین ماه همزمان با تعطیلات نوروزی از مناطق مختلف این شهرستان بازدید کرده است، ادامه داد: مناطق تحت مدیریت این شهرستان شامل اثر طبیعی، ملی غار سهولان و پناهگاه حیات وحش تالاب کانی برازان است که مناظر دیدنی و بکر این مناطق باعث استقبال زیاد گردشگر از آن شده است.

سخنور گفت: اثر طبیعی و ملی غار سهولان مهاباد یکی از مهمترین و بی نظیرترین غارهای آبی طبیعی ایران است که به علت داشتن حوضچه آبی بزرگ با مناظر دیدنی و دالان های مملو از آب، بافت آهکی، قرار گرفتن در منطقه ای خوش آب و هوا و قدمت تاریخی در ایام سال جدید بیش از 25 هزارنفر گردشگر نیز از این غار بازدید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9000 گردشگر از تالاب کانی برازان بازدید کردند

9000 گردشگر از تالاب کانی برازان بازدید کردند