مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-04ورزشي

پورشیب: در ورزش ایران امثال هروی انگشت شمارند/ کاراته ایران سال سختی پیش رو دارد


کاپیتان تیم ملی کاراته با تاکید بر اینکه شهرام هروی با تجربه سال ها سرمربیگری تیم ملی به تمام افتخارات ممکن در مسابقات جهانی و المپیک رسیده است، - کاپیتان تیم ملی کاراته با تاکید بر اینکه شهرام هروی با تجربه سال ها سرمربیگری تیم ملی به تمام افتخارات ممکن در مسابقات جهانی و المپیک رسیده است، گفت: امثال او در ورزش ایران انگشت شمار هستند.

ذبیح الله پورشیب در گفتگو با ایسنا، درباره آغاز اردوی تیم ملی کاراته، اظهار کرد: از فردا(سه شنبه) اولین مرحله اردوی تیم ملی آغاز می شود و قطعا با برنامه ریزی های خوب کادر فنی و فدراسیون، هدفمان حضور پرقدرت در رویدادهای پیش رو خواهد بود.

سال بسیار مهم و سختی را در پیش داریم و امیدوارم کاراته ایران باز هم در مسابقات بین المللی بدرخشد و به بهترین نتایج برسد.

خدا را شکر شرایط تیم ملی خوب است و برنامه های کادر فنی و تلاش بچه ها، اینبار نیز نوید روزهای خوب گذشته را برای کاراته ایران می دهد.

دارنده مدال های برنز جهان و طلای بازی های آسیایی، خاطرنشان کرد: کاراته ایران ظرفیت بسیار بالایی دارد و از این توانایی برخوردار است که تا سال ها از عناوین و افتخارات خود در سطح جهان و آسیا دفاع کند.

قطعا حفظ قهرمانی های بدست آمده که زحمات زیادی برای آن ها کشیده شده، کار بسیار سختی است، رقبای ما در جهان به شدت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورشیب: در ورزش ایران امثال هروی انگشت شمارند/ کاراته ایران سال سختی پیش رو دارد

پورشیب: در ورزش ایران امثال هروی انگشت شمارند/ کاراته ایران سال سختی پیش رو دارد