مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-04ورزشي

فرصت جام جهانی قطر برای معرفی تاریخ و فرهنگ ایران به جهانیان


یک فعال حوزه فرهنگی و گردشگری گفت: جام جهانی قطر و حضور صدها هزار گردشگر و هوادار و ورزشکار در قطر در همسایگی ایران فرصت بسیار خوبی برای معرفی فرهنگ و تاریخ ایران به جهانیان است.

- سعید میرتجلی فعال حوزه فرهنگی و گردشگری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: جام جهانی قطر رخداد بسیاربزرگی در همسایگی جنوبی ایران است که به لحاظ سیاسی نیز ارتباطات خوبی با آنها داریم.

وی افزود: باید از فرصت همسایگی و برگزاری جام جهانی قطر برای معرفی فرهنگ و تاریخ ایران اسلامی به جهانیان استفاده کنیم و برای این منطور دو یا سه کارویژه را جزیره کیش تعریف و گردشگران را به سمت و سوی این جزیره سوق دهیم.

به گفته این فعال حوزه فرهنگی و گردشگری، ایجاد یک اکسپوی تاریخی و فرهنگی در این جزیره و متمرکز شدن بر برپایی یک یا چند برنامه ویژه فرهنگی بسیار بهتر از تعدد برنامه ها بدون نظم و برنامه ریزی خاص است و لذا جزیره کیش می تواند بستر مناسبی برای این منظور باشد.

میرتجلی با بیان این که صدها هزار گردشگر، ورزشکار و هواداران تیم های مختلف به قطر سفر خواهند کرد و این فرصتی خوب برای بیان تاریخ و هویت ایران و همین طور نشان دادن جلوه های زیبای فرهنگی کشورمان به جهانیان است، تصریح کرد: ما به راحتی می توانیم امواج وسیع ایران هراسی را در قالب چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت جام جهانی قطر برای معرفی تاریخ و فرهنگ ایران به جهانیان

فرصت جام جهانی قطر برای معرفی تاریخ و فرهنگ ایران به جهانیان