مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-04سياسي

عزم مجلس در برخورد با دست های پشت پرده در خودروسازی


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: به مردم عزیز اطمینان می دهم مشکلات صنعت خودروسازی را با همکارانم در مجلس به جد دنبال خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیومرث سرمدی اظهار کرد: با اعلام نارضایتی مقام معظم رهبری از خودروسازان، مدیران ناتوان صنعت خودرو باید بدانند که دوره تساهل و تسامح با خیانت های پی در پی به سر آمده و ان شاءالله سال 1401 با راهبردهای ملی و کارآمد، شکوفایی صنعت خودروسازی و رضایت مردم را باید شاهد باشیم.

وی افزود: علی رغم اینکه مجلس شورای اسلامی و کمیسیون صنایع از مجالس قبل تا مجلس کنونی تدابیری را برای تمکین خودروسازان به منافع ملی و جلب رضایت مردم اتخاذ کرده اند، اما خودروسازان ظاهرا بازی بلدند و هر کسی که در مقابل خودروسازان ایستاد و حق مردم را فریاد می زد به نوعی با حاشیه مواجه کرده و یا به کم اطلاعی متهم کنند و حوزه خودرو را از نقد تهی کنند، اما با اعلام علنی، صریح و شفاف نارضایتی از سوی مقام معظم رهبری از این صنعت، نسخه نخ نمای آنها نیز از کار افتاد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: به عقیده بنده اگر مجلس شورای اسلامی و دولت برای اجرای منویات معظم له در حوزه صنعت خودروسازی و بالا بردن کیفیت خودروهای داخلی و ایجاد بازار رقابتی اقدام عاجل و سریع انجام ندهند، افکار عمومی قطعا آنان را بازخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم مجلس در برخورد با دست های پشت پرده در خودروسازی

عزم مجلس در برخورد با دست های پشت پرده در خودروسازی