مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 18:172022-04-03سياسي

بهترین حمایت از شرکت های دانش بنیان تجاری سازی و خرید محصولات آنها است


رییس جمهور ماه مبارک رمضان را فرصت مغتنمی برای عبادت و خودسازی خواند و بر فضیلت بیشتر خدمتگذاری خالصانه و گره گشایی از مشکلات مردم در این ماه تاکید کرد.

- رییس جمهور ماه مبارک رمضان را فرصت مغتنمی برای عبادت و خودسازی خواند و بر فضیلت بیشتر خدمتگذاری خالصانه و گره گشایی از مشکلات مردم در این ماه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدابراهیم رییسی روز یکشنبه در جلسه هیات دولت با تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به فضایل ماه ضیافت الهی گفت: به لطف ذات اقدس الهی، در ماه مبارک رمضان، مقام ربانیت برای انسان در دسترس تر است و این فرصت ارزشمند برای انسان ها وجود دارد که به مقام ربانی برسند.

در روایاتی از ائمه معصوم آمده است که حقیقت بندگی این است که انسان به مقام ربانی برسد.

رییسی روزه داری در ماه مبارک رمضان را تمرین مهمی برای بندگی خداوند متعال دانست و خاطرنشان کرد: در این ماه گرانقدر، انسان این فرصت را دارد که با عبادت و خودسازی، پرهیز از گناهان و تزکیه نفس به جایی برسد که در حریم خدا غیر از خدا را وارد نکند.

رییس جمهور گره گشایی از امور مردم را جزء بافضیلت ترین کارها در نزد خداوند دانست و ضمن توصیه همه مدیران دولتی به خدمت رسانی، افزود: بهترین وسیله رسیدن به قرب الهی خدمتگزاری صادقانه و تلاش خالصانه برای رفع مشکلات مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین حمایت از شرکت های دانش بنیان تجاری سازی و خرید محصولات آنها است

بهترین حمایت از شرکت های دانش بنیان تجاری سازی و خرید محصولات آنها است