مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 17:422022-04-03بين الملل

الخزعلی:چارچوب هماهنگی، مخالف بن بست سیاسی در عراق است


دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق تأکید کرد که کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به «الاطار التنسیقی» (چارچوب هماهنگی) مخالف بن بست سیاسی و نادیده گرفتن منافع عراق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق بعد از ظهر امروز یکشنبه میزبان ولید اسماعیل سفیر مصر در بغداد بود.

شبکه خبری العهد به نقل از دفتر اطلاع رسانی الخزعلی گزارش داد، در این دیدار تحولات سیاسی در عراق و منطقه بررسی شد و طرفین روابط بین عراق و مصر را بررسی کردند.

  الخزعلی در این دیدار تأکید کرد که کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) مخالف بن بست سیاسی و نادیده گرفتن منافع عراق است.

وی همچنین تصریح کرد که چارچوب هماهنگی از راهکارهای مثبت و به دور از حذف  و هر گونه ایفای نقش کشورهای عربی استقبال می کند.

در همین ارتباط، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح عراق روز گذشته در دیدار با مارک بریسون ریچاردسون سفیر انگلیس در بغداد گفت: فرآیند سیاسی عراق از سال 2003 تا به امروز بر روی سه ستون اصلی توافق، مشارکت و توازن استوار شده است.

العامری خطاب به سفیر انگلیس گفت: ما اطلاعاتی از سازمان های اطلاعاتی خارجی داریم که مداخله مستمر شما در اوضاع سیاسی را تایید می کند و معتقدیم که ثبات عراق، ثبات منطقه است و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الخزعلی:چارچوب هماهنگی، مخالف بن بست سیاسی در عراق است

الخزعلی:چارچوب هماهنگی، مخالف بن بست سیاسی در عراق است