مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-03سياسي

جهت دهی به فعالیت های فرهنگی و هنری با تاسی از قرآن کریم


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به سابقه درخشان این استان در حوزه فعالیت های دینی و مذهبی، گفت: باید فعالیت های فرهنگی و هنری را با پرچم قرآن در جامعه جهت دهی کنیم.

- ، رضا ثقتی ظهر یکشنبه در آیین افتتاحیه دبیرخانه دائمی هفته قرآن و عترت گیلان ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه رمضان، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان در عین اینکه ماه بندگی و نزدیک شدن به خداوند بوده ماه خودسازی و تطهیر روح و روان انسان ها است.

وی با بیان اینکه رمضان ماهی مبارک برای شناسایی و پاسداشت ارزش های الهی و معنوی است، تصریح کرد: امیدوارم با بهره گیری از تعالیم جان بخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه های پر برکت این ماه صیقل دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه باید با پرچم قرآن کریم حرکت های فرهنگی و هنری را در جامعه جهت دهیم، افزود: استان گیلان مهد تحقق حکومت شیعه در جهان بوده و نخستین حکومت شیعه در این استان تأسیس و پناهگاه ائمه اطهار (ع) بوده است.

ثقتی با اشاره به اینکه هفته قرآن و عترت استان گیلان با هدف شناسایی استعدادهای بالقوه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه گیلان برگزار می شود، اضافه کرد: این هفته برای ترویج و تبلیغ آموزه های قرآن و عترت و تبدیل آن به استعدادهای بالفعل و ظرفیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهت دهی به فعالیت های فرهنگی و هنری با تاسی از قرآن کریم

جهت دهی به فعالیت های فرهنگی و هنری با تاسی از قرآن کریم