مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 14:172022-04-03دانش

حضوری شدن دانشگاه هیچ گونه افزایش شهریه ای به دنبال ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد در اولین روز حضوری شدن فعالیت های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی پس از همه گیری کرونا در کشور، - رییس دانشگاه آزاد گفت: حضوری شدن فعالیت های آموزشی دانشگاه آزاد هیچ گونه افزایش شهریه به دنبال نخواهد داشت.

آنچه برای ما اهمیت دارد، حضور دانشجویان در محیط دانشگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد در اولین روز حضوری شدن فعالیت های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی پس از همه گیری کرونا در کشور، صبح امروز با حضور در مجتمع دانشگاهی آیت الله هاشمی رفسنجانی واحد تهران مرکزی، مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) واحد تهران غرب و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی فرشتگان، از این واحد ها بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند برگزاری حضوری کلاس های درس قرار گرفت.

طهرانچی ضمن بازدید از کلاس های آموزشی، آزمایشگاه ها و کارگاه های این واحدها، با دانشجویان، اساتید و مدیران گروه های آموزشی گفتگو کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این بازدید، با اشاره به استقبال دانشجویان از حضوری شدن کلاس های آموزشی، گفت: در بازدیدی که صبح امروز از تعدادی از واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران داشتیم، شاهد بودیم که تعداد زیادی از دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضوری شدن دانشگاه هیچ گونه افزایش شهریه ای به دنبال ندارد

حضوری شدن دانشگاه هیچ گونه افزایش شهریه ای به دنبال ندارد