مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-03حوادث

کشف 119 کیلو تریاک در «نهبندان»


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران فرماندهی انتظامی نهبندان در بازرسی از یک پژو پارس، 119 کیلو و 350 گرم تریاک کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی نهبندان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل محورهای فرعی این شهرستان یک سواری پژو پارس را که با سرعت بالایی در حال حرکت بود مشاهده و به راننده آن با علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب کردند و در نهایت قاچاقچی مواد مخدر عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو از محل متواری و از دید مأموران خارج شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم متواری شده ادامه دارد، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از سواری پژو پارس، 119 کیلو و 350 گرم تریاک کشف کردند.

فرشید خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد لذا همکاری شهروندان و تعامل و پشتیبانی دستگاه های تأثیرگذار با پلیس نیز در کاهش جرایم نقش به سزایی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 119 کیلو تریاک در «نهبندان»

کشف 119 کیلو تریاک در «نهبندان»