مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 13:522022-04-03ورزشي

با اسکوچیچ به جام جهانی می رویم؟


دراگان اسکوچیچ شاید عجیب ترین روزهای زندگی اش را سپری می کند؛ مرد کروات اگرچه با تیم ملی ایران نتایجی فوق العاده را کسب کرد و رکوردهای بی نظیری را به ثبت رساند، - دراگان اسکوچیچ شاید عجیب ترین روزهای زندگی اش را سپری می کند؛ مرد کروات اگرچه با تیم ملی ایران نتایجی فوق العاده را کسب کرد و رکوردهای بی نظیری را به ثبت رساند، اما همچنان مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان در داخل و خارج از کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند در ادامه نوشت: حتی برد مقابل لبنان و سرگروهی در گروه رقابت های انتخابی جام جهانی قطر هم به کم شدن انتقادها از اسکوچیچ کمکی نکرده است.

این مربی کروات جمعه شب به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در مراسم قرعه کشی جام جهانی نیز حضور داشت و در کنار 32 مربی تیم های حاضر در مسابقات روی استیج عکس یادگاری هم گرفت، ولی همچنان تعداد افرادی که اعتقاد دارند باید تغییر روی نیمکت ایجاد شود، کم نیست.

شوخی های مجازی بعد از مراسم قرعه کشی درست لحظاتی بعد از پایان مراسم قرعه کشی جام جهانی و انتشار تصاویر دراگان اسکوچیچ در این مراسم شوخی های کاربران فوتبالی با دراگان اسکوچیچ آغاز شد.

مرد کروات که هرگز محبوبیت سرمربیان گذشته تیم ملی فوتبال را ندارد، از سوی مخاطبان فوتبال به عنوان مردی شناخته می شود که توانایی و تجربه لازم برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اسکوچیچ به جام جهانی می رویم؟

با اسکوچیچ به جام جهانی می رویم؟