مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-03فرهنگي

نمایش «عمونوروز و ننه سرما در بهار نوروزخوانان» به صحنه می رود


نمایش «عمونوروز و ننه سرما در بهار نوروزخوانان» به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نمایش عمونوروز و ننه سرما در بهار نوروزخوانان با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ بومی و ملی ایران و شناخت آداب و رسوم عید باستانی نوروز در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون تولید شده است.

بازیگران و بازی دهندگان عروسک این نمایش جواد انصافی ، حمید رئوف تبار، فروغ یزدان، رضا معراجی، امیرمحمد و امیرحسین انصافی، نیلوفر سیاری، تینا نوروزی، مرضیه محمدی، هانیه رهگذر و احسان محبیان هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به حامد نصرآبادیان به عنوان طراح حرکت، فروغ یزدان به عنوان طراح لباس، علی یداللهی به عنوان طراح پوستر و بروشور، دلنیا یداللهی به عنوان نقاش پوستر، علیرضا حسین پور به عنوان طراح و سازنده دکور، فروغ یزدان به عنوان طراح و سازنده عروسک، محمدرضا شاملو به عنوان طراح نور و اختر تاجیک به عنوان عکاس اشاره کرد.

همچنین مدیریت صحنه این نمایش را مرضیه محمدی، هانیه رهگذر و احسان محبیان، روابط عمومی را ریحانه مطهری و روژین ستاری، فعالیت های رسانه ای و تبلیغات مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «عمونوروز و ننه سرما در بهار نوروزخوانان» به صحنه می رود

نمایش «عمونوروز و ننه سرما در بهار نوروزخوانان» به صحنه می رود