مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-03سياسي

دعا برای قطع پاهای فرمانده/ «جامانده» ورد لب «حاج میرزا» بود


سردار شهید حاج میرزامحمد سلگی، فرمانده قلب های سربازان گردان ابوالفضل لشکر انصارالحسین(ع) همدان و قهرمان گمنام حماسه مرصاد در دفاع جانانه از وطن هفت بار مجروح شد تا اینکه روز14 فروردین سال 99 حاجت روا شد و به سوی کربلا پرواز کرد.

- خبرگزاری فارس - همدان؛ هرگز از شهادت ناامید نشد اصلا ذکر لبش بود؛ مابین دو نمازش دست به دل آسمان می کشید و برای پیوستن به جمع یاران شهیدش نجوا می کرد؛ هفت بار در طول دفاع جانانه از وطن در جبهه های نبرد مجروح شد اما شهید نه.

 دو پایش سال 65 راهی بهشت شدند، ریه هایش آغشته به گازهای سمی بود و جای جای جسمش ردی از ترکش های دشمن ولی دعایی با چشمان بارانی هر بار به سوی همان آسمان حواله می شد تا حاج میرزا شهید نشود و سایه سر بماند.

به سراغ صاحب دعا رفتم، آلبوم به دست خاطرات همسر شهیدش را یک به یک مرور می کرد همچون فیلمی سکانس به سکانس از جلوی چشمانش می گذشت؛ از روزهای آغازین دلبستگی و ازدواج تا حضور پررنگ سردار در صفوف انقلاب و مبارزان و دست آخر هم رشادت های فرمانده در دفاع مقدس.

هر عکس یادی می شود از روزهای پرفراز و نشیب زندگی این زوج عاشق، گاهی هم چشمانش در غم خیس می خورد و دلش هوای حاج میرزا را می کند، آخر دو سالی می شود حاج میرزا سلگی شربت شهادت را نوشیده و حاجت روا به سمت کربلا پر کشیده، حالا پروین خانم تنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعا برای قطع پاهای فرمانده/ «جامانده» ورد لب «حاج میرزا» بود

دعا برای قطع پاهای فرمانده/ «جامانده» ورد لب «حاج میرزا» بود