مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 08:222022-04-03اجتماعي

بازماندن از تحصیل بیش از 3 هزار دانش آموز در همدان


مدیرکل آموزش وپرورش استان همدان از بازماندن سه هزار دانش آموز از تحصیل در استان همدان، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود نقوی 14 فروردین ماه در آیین بازگشایی حضوری مدارس استان همدان، اظهار کرد: از امروز 307 هزار دانش آموز در دو هزار و 500 واحد آموزشی استان همدان، حضور خواهند داشت.

نقوی تصریح کرد: با توجه به مصوبات ستاد کرونا و دستورالعمل ارسالی از وزارت آموزش وپرورش، مقدمات لازم جهت حضور دانش آموزان بعد از دو سال در مدارس، فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آموزش حضوری با مجازی قابل مقایسه نیست، مطرح کرد: ساحت شش گانه تعلیم و تربیت در حضوری می توانیم به نحو احسن پیگیری کنیم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان همدان، بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی به نحو احسن پیگیری شده و در حد توان آن را تقویت خواهیم کرد و مسئولین استان و شهرستان ها دست به دست هم دادند تا مشکلات آموزش وپرورش حل شود و بتوانیم در بحث تعلیم و تربیت تلاش کنیم چون دانش آموزان سرمایه های این مملکت هستند.

نقوی با اشاره به افت تحصیلی دانش آنوزان در ایام کرونا، بیان کرد: متاسفانه در دوران کرونا شاهد افت تحصیلی و تربیتی دانش آنوزان استان همدان، بودیم و سه هزار و 500 دانش آموز بازمنده از تحصیل در سال جاری تحصیلی و سه هزار و 500 تکرار پایه اول ابتدایی، صورت گرفته است و افت تحصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازماندن از تحصیل بیش از 3 هزار دانش آموز در همدان

بازماندن از تحصیل بیش از 3 هزار دانش آموز در همدان