مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 08:222022-04-03سياسي

ثبت و راه اندازی چندین شرکت دانش بنیان در سال جاری در اسدآباد


رییس دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی از ثبت و راه اندازی چندین شرکت دانش بنیان با محوریت اعضای هیات علمی این دانشگاه در شهرستان اسدآباد در سال 1401 خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی از ثبت و راه اندازی چندین شرکت دانش بنیان با محوریت اعضای هیات علمی این دانشگاه در شهرستان اسدآباد در سال 1401 خبر داد.

حسین مرادی مخلص در گفت وگو با ایسنا با اشاره به افتتاح و راه اندازی مرکز رشد شهرستان اسدآباد در آینده نزدیک اظهار کرد: با هماهنگی و پیگیری نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و هماهنگی با پارک علم و فناوری همدان و نیز با هماهنگی های انجام شده و کار مشترک بین دانشگاه سید جمال ،دانشکده فنی حرفه ای و واحد حوزه پژوهش سپاه اسدآباد مقدمات برای راه اندازی مرکز رشد در اسدآباد انجام شده و در بهار امسال مرکز رشد شهرستان افتتاح خواهد شد که با افتتاح و راه اندازی آن فعالیت شرکت های دانش بنیان در شهرستان به حرکت در خواهد آمد.

راه اندازی مرکز رشد و احیا واحد فناورانه شهرستان اسدآباد در سال جاری وی با اشاره به فعالیت پنج دانشگاه در اسدآباد افزود:پس از راه اندازی مرکز رشد و نیز احیا واحد فناور شهرستان بر اساس آن اساتید این دانشگاه ها معرفی شده تا این اساتید مراحل ثبت نام و راه اندازی این شرکت های دانش بنیان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت و راه اندازی چندین شرکت دانش بنیان در سال جاری در اسدآباد

ثبت و راه اندازی چندین شرکت دانش بنیان در سال جاری در اسدآباد