مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 07:372022-04-03بين الملل

سی ان ان: پوتین قصد دارد 9 مه در اوکراین اعلام پیروزی کند


9 مه یک روز تعطیل و برجسته در تقویم روسیه است؛ روزی که این کشور تسلیم شدن نازی ها در جنگ جهانی دوم را با رژه نظامی در میدان سرخ در مقابل کرملین جشن می گیرد.

- 9 مه یک روز تعطیل و برجسته در تقویم روسیه است؛ روزی که این کشور تسلیم شدن نازی ها در جنگ جهانی دوم را با رژه نظامی در میدان سرخ در مقابل کرملین جشن می گیرد.

در ششمین هفته از جنگ اوکراین، شبکه سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که پوتین قصد دارد نهم ماه مه در اوکراین اعلام پیروزی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که روسیه بر روی دستیابی به پیروزی در شرق اوکراین در آغاز ماه مه آینده متمرکز شده است.

طبق گزارش سی ان ان اطلاعات حاکی از آن است که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه قصد دارد در نهم مه آینده در اوکراین اعلام پیروزی کند.

مقامات آمریکایی گفتند پوتین تحت فشار است تا ثابت کند می تواند به پیروزی دست یابد و شرق اوکراین جایی است که او احتمالاً می تواند به سرعت این کار را انجام دهد.

به گفته یک مقام آمریکایی، ارزیابی اطلاعات آمریکا حاکی از آن است که پوتین بر 9 مه، به عنوان روز پیروزی روسیه تمرکز کرده است.

9 مه یک روز تعطیل و برجسته در تقویم روسیه است؛ روزی که این کشور تسلیم شدن نازی ها در جنگ جهانی دوم را با رژه نظامی در میدان سرخ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ان ان: پوتین قصد دارد 9 مه در اوکراین اعلام پیروزی کند

سی ان ان: پوتین قصد دارد 9 مه در اوکراین اعلام پیروزی کند