مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-02اجتماعي

احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی مازندران، اظهار کرد: شکل گیری و تقویت جریانات گرم جنوبی از روز شنبه 13 فروردین ماه روز طبیعت تا دوشنبه 15 فروردین ماه شاهد افزایش محسوس دما بین 6 تا 12 درجه و وزش باد گرم در ارتفاعات نسبتا شدید هستیم.

وی با هشدار نسبت به افزایش پتانسیل آتش سوزی در مناطق جنگلی و مراتع و تسریع در ذوب شدن برف، گفت: پرهیز از روشن کردن آتش در جنگل ها و مراتع یا اطمینان از خاموش شدن آتش، با توجه به ذوب شدن برف احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی به ویژه در محورهای کوهستانی نیمه غربی استان از مخاطرات این سامانه گرم بهاری است.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: تهویه هوا و هوادهی در گلخانه ها، مرغداری ها، دامداری ها و خزانه برنج نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

رضوی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، بعدازظهر دوشنبه از سمت غرب استان به تدریج با وزش باد نسبتاً شدید، افزایش ابر و از شب شاهد رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق خواهیم بود.

وی ادامه داد: روز سه شنبه 16 فروردین شاهد آسمانی نیمه ابری تا ابری( ارتفاعات مه آلود) همراه با کاهش دما، بارش پراکنده و وزش باد هستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران

احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران