مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-02اقتصادي

رشد 250 درصدی وصول حقوق دولتی معادن در زنجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از رشد 250 درصدی وصول حقوق دولتی معادن در سال گذشته خبر داد.

- ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته در سال گذشته شاهد رشد 250 درصدی وصول حقوق دولتی معادن در استان بودیم.

وی با اشاره به مهم ترین اقدامات صورت گرفته در بخش معدن در سال گذشته، اظهار کرد: با وصول بیش از 400 میلیارد تومان حقوق دولتی در سال گذشته، میزان حقوق دولتی دریافت شده از معادن استان نسبت به سال 1399 از رشد 250 درصدی برخوردار بوده است.

این مسئول از فعال سازی معادن غیرفعال استان خبر داد و افزود: در سال گذشته شاهد فعال سازی 25 معدن غیر فعال و تعیین و تکلیف 20 معدن غیرفعال در استان بودیم، همچنین 15 پروانه بهره برداری، 23 گواهی کشف و 21 پروانه اکتشاف معادن صادر شده و 303 محدوده معدنی و اکتشافی با برگزاری مزایده تعیین تکلیف شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اخذ مصوبه موافقت هیئت ماده 24 مکرر در خصوص محدوده های امیدبخش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، واگذاری تهیه نقشه زمین شناسی سهرورد از طریق مناقصه و اجرای بهسازی معادن منطقه خراسانلو و برگزاری مناقصه جاده پری – میانج را از دیگر اقدامات قابل توجه در بخش معدن استان در سال گذشته عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 250 درصدی وصول حقوق دولتی معادن در زنجان

رشد 250 درصدی وصول حقوق دولتی معادن در زنجان